Doradca Podatkowy – jak podnieść jakość swoich usług?

Oferując swoim klientom usługi jako doradca podatkowy musisz liczyć się z tym, że konkurencja jest spora i nie śpi, tylko czekając, aby przejąć twoich klientów. Jak można sprawić, aby pozostali oni właśnie przy twoim biurze?

Budowanie wizerunku to podstawa

Jednym z elementów utrzymywania klienta w podobnej branży – gdzie przecież usługi są wykonywane raczej dość podobnie i trudno jest przy napiętej sytuacji na rynku, gdy trwa wojna cenowa, obniżać cenę – jest zaoferowanie wyższej jakości usług. Budowanie swojego wizerunku jako nowoczesnego przedsiębiorstwa idącego z nowymi trendami może pomóc – zwłaszcza w dobie, gdy wiele usług ze względu na obniżanie kosztów przechodzi do internetu.

Dlatego pracując jako doradca podatkowy możesz wybierać takie narzędzia, które uczynią twoje usługi lepszymi i bardziej wyjątkowymi. Istotny jest już sam sposób kontaktu z klientem. Wysyłając maile służbowe ze skrzynki internetowej w rodzaju jan.kowalski@poczta.pl wiąże się z tym, że po pierwsze na poczcie masz mnóstwo spamu oraz reklam. Reklamy dołączają się także do wysyłanych przez ciebie wiadomości, dlatego twój klient z poufnymi danym dostaje głupie reklamy na które nie masz wpływu.doradca podatkowy

Elektroniczna poczta doradcy podatkowego

Aby zapewnić sobie lepszy odbiór, a swoim klientom większe bezpieczeństwo przesyłanych informacji, możesz wybrać skrzynkę pocztową w profesjonalnej, dedykowanej domenie. Mogą się w niej zarejestrować wyłącznie licencjonowani doradcy, posiadający weryfikację w postaci wpisu do Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Dzięki temu zyskujesz dostęp do poczty, która:

  • nie wysyła spamu ani reklam,
  • zapewnia ogromną ilość miejsca na serwerze,
  • pozwala przesyłać duże załączniki,
  • jest doskonale chroniona przed wirusami.

To wszystko sprawia, że w widoczny sposób wzrasta jakość świadczonych przez ciebie usług i możesz zapewnić swoim klientom lepszą obsługę ich spraw. Taka skrzynka wiąże się z wykupieniem abonamentu, jednocześnie stanowi jednak istotny element tego, jak twoja działalność jest postrzegana przez klientów. Pokazujesz tym samym, czy zależy ci na dostarczaniu swoim klientom usług najwyższej jakości, czy raczej godzisz na średni poziom, co z czasem musi poskutkować odpływem klientów do konkurencji, która będzie w stanie zapewnić im lepsze warunki.